Rebranding Sportika – HypeDress

Ako Sportika ste na slovenskom trhu vystupovali 11 rokov. Ľudia majú Vašu značku už v povedomí. S akými pocitmi sa púšťate do nového projektu s novou značkou HypeDress?

Áno Taliansku športovú značku Sportika sme priniesol na Slovensko a do Čiech pred viac ako 11tými rokmi. Myslím, že za odvedenú prácu s týmto brandom sa nemáme za, čo hanbiť. Brand sme veľmi úspešne etablovali na našom domácom trhu. Preto aj rozhodnutie odísť od neho nebolo jednoduché a rodilo sa skoro rok. Pocity a emócie do obchodu nepatria, ale v tomto prípade to neplatilo. Emócie boli silné, hlavne, keď sme značku brali ako naše dieťa, ktoré už bolo vlastne tínedžerom, také dlhé obdobie sme s ňou žili dennodenne. 


Športovci na Slovensku majú Sportiku v povedomí, ale nebola to naša značka, neboli sme pri zrode značky. Nemohli sme zo Slovenska do takej miery ovplyvňovať jej chod a smerovanie. Aké pocity mám teraz, keď sme uviedli na trh našu Slovenskú značku HypeDress? Pocity sú skvelé! Je niečo fantastické, keď konečne tvoríte niečo, do čoho dávate celú svoje dušu, skúsenosti, znalosti a nadšenie. Možnosť zúročiť všetko, čo sme sa naučili, dokázať ovplyvniť všetko od základu: strihy, dizajny, materiál, farby nití,...je skvelá. Je to, ale aj o veľkej zodpovednosti, pretože už nám nikto nekryje chrbát a za všetko si zodpovedáme sami.

Prečo ste sa rozhodli založiť si novú značku HypeDress a v čom je táto značka v porovnaní so Sportikou povedzme iná, výnimočnejšia?

K rozhodnutiu založiť si vlastnú značku nás viedlo viacero dôvodov. Po 2 kovidových rokoch bol problém s materiálmi a dodávkami výrobkov, ktoré si Sportika dávala vyrábať v tretích krajinách. Ďalším bol dôvod, že sme nedokázali vedenie presvedčiť, aby sa pustila do výroby aj iného športového oblečenia ako len pre futbal, volejbal a basketbal, keďže na našom trhu je omnoho viac športových smerov. Najdôležitejším dôvodom, ale bola pre nás snaha pomôcť, čo najviac navrátiť slávu domáceho odevného priemyslu, ktorý kedysi produkoval jedny z najlepších textilných výrobkov na svete a využiť našu zručnosť. Vlastnou produkciou, teda môžeme ovplyvniť nie len výrobky, ale aj tok peňazí pri výrobe. Všetky peniaze investované pri výrobe našich produktov zostanú v našej ekonomike a nebudú sa vyvážať von. Naše výrobky, teda majú právom označenie MADE IN SLOVAKIA. Vývoj ktoréhokoľvek z našich produktov trvá 2-3 mesiace. Za ten čas sa vyberajú najvhodnejšie materiály produktu, ktorý sa dá do testovacieho režimu športovcom. Na základe ich pripomienok sa doladia strihy, ale aj detaily, ako sú šnúrky, zipsy, gombíky, skrátka všetko tak, aby bol výrobok dokonalý. Nám na detailoch veľmi záleží, preto sa snažíme, aby bol každý jeden výrobok dokonalý. Následne sa púšťame do výroby s väčším počtov ks. Produkty, teda nie sú len zaujímavým dizajnom, ale poskytujú aj podporu a komfort pri športovom výkone.

Rebranding nie je len o zmene loga, ale prakticky je to strategický zámer nového vnímania starej značky. Aká je vaša predstava vnímania novej značky HypeDress?

Presne tak. Rebranding pre nás neznamenal len vymyslenie názvu a loga novej značky. Pri starej značke sme získali skúsenosti, ktoré môžeme komplet pretaviť do aktuálnych požiadaviek nie len profesionálnych športovcov. Boli by sme radi, aby naši zákazníci vnímali značku HypeDress ako záruku kvality, funkčnosti a aj mnohých dizajnových možností, tvorená športovými nadšencami produkovaná na Slovensku. Všetka naša snaha, skúsenosti, otvorenosť požiadavkám a dizajnu smeruje k tomuto cieľu.

Kedy je podľa vás na rebranding skutočne správny čas?

Správny čas na rebranding podľa mňa neexistuje. Keď ho chcete urobiť, treba sa jednoducho rozhodnúť, vystúpiť z komfortnej zóny a ísť do toho. Najťažšie a najdôležitejšie je rozhodnúť sa. Čím viac váhate o to viac premýšľate či je to správny krok a môže vás to paralyzovať. Jednoducho ten správny čas je teraz a hneď!

Aký produkt z novej kolekcie HypeDress by ste bez zaváhania odporučili vaším zákazníkom?

Našim absolútne nosným a najlepším produktom je športový dres. Je jedno či je to futbalový, volejbalový, atletický alebo iný. Tento produkt už máme jednoducho vymakaný do detailov. Ale samozrejme aj ostatné naše športového oblečenia, ktoré je už zaradené do predaja je vynikajúce.

Na čo sa môžu vaši zákazníci tešiť v blízkom časovom horizonte?

Určite na cyklistický dres. Jeho prototyp som už držal v rukách, vyzerá fantasticky a boli naň veľmi pozitívne ohlasy. V týchto dňoch tiež finišujeme z dolaďovaním dvoch typov nepremokavých šuštiakových búnd. V tomto momente sú už pred koncom testovania u športovcov. Každým dňom budú posunuté do výroby. Môžu sa na ne tešiť všetci športovci trénujúci za každého počasia v exteriéry. Samozrejme budú komplet vyrobené na Slovensku.

Prihláste sa na odber noviniek

Získate informácie o aktuálnych ponukách a novinkách

Odoslaním potvrdzujete, že ste sa oboznámili s podmienkami spracúvania ochrany osobných údajov.

Odoslaním potvrdzujete, že ste sa oboznámili s podmienkami spracúvania ochrany osobných údajov.

Prihláste sa na odber noviniek

Získate informácie o aktuálnych ponukách a novinkách

Odoslaním potvrdzujete, že ste sa oboznámili s podmienkami spracúvania ochrany osobných údajov.

Odoslaním potvrdzujete, že ste sa oboznámili s podmienkami spracúvania ochrany osobných údajov.

Logo spoločnosti
Predajňa

HypeDress s.r.o.
Klincová 37/B
821 08 Bratislava

Po - Pi: 08:00 - 15:00 hod

Sekcie
Zákaznícky servis